Renolasi Forum

  • 17 Travanj, 2014, 21:05:55 poslijepodne
  • Dobrodošli, Gost
Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

Renolaši

 Str: [1] 2   Dolje

Autor Tema: Kako spustiti zadnju torzionsku osovinu  (Posjeta: 4029 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Ruske

  • Gost
Kako spustiti zadnju torzionsku osovinu
« : 06 Srpanj, 2011, 15:21:28 poslijepodne »



Proces stelanja je obavljen na R5 GTT-u ali se ne razlikuje (znatno) od drugih auta pogotovo Renault-a.
U biti cuvena "torzija" se sastoji od dvije sipke tako da proces objasnjen na slikama ispod treba obaviti dvaput.

Pa ajmo...

 1. Alat: Vida M10, odgovarajuca matica, podloska, gedor 32 i kljuc 16/17:




2. Mehanizacija: Dva podupiraca/coketa i rucna dizalica:




3. Skiniti kotace nakon sto smo stavili podupirace na odgovarajuce mjesto:




4. Idealno mjesto za podupirac - tocno ispod torzije:




5. Potrebno je skinuti zastitni cep:




6. Pogled od straga:




7. Potrebno je odpustiti donju vidu amortizera:




8. U mom slucaju velicina vide je 18:




9. Kod GTT-a nista nije jednostavno, tako da se mora skinuti bocno prosirenje da bi sve bilo po PS-u:




10. Sada kada su amortizeri otpusteni treba izmjeriti udanjenost od centralne vide na glavcini do blatobrana:




11. Stavite "specijalizirani" alat na otvor torzije:




12. Uvidajte vidu kolko god je moguce:




13. Maticu treba navidavati tako da se torzija pocne izvlaciti:




14. Izvucena torzija - mozete je lagano povuci prema sebi:




15. Kod GTT-a sajle rucne kocnice su pricvrscene za torziju tako da i to treba provjeriti:




16. Izvucena torzija (treba je ocistiti i staviti mast na zupce):




17. Podmetnuti dizalicu i podignuti most za onoliko centimetara za koliko zelimo spustiti auto:




18. Ociscenu i podmazanu torziju treba vratiti u utor i rotirati dok sama ne uklize do kraja:




19. Ponovno jedna mala sitnica koja otezava postupak kad je GTT u pitanju - treba odpustiti pomocni rezervoar da bi se amortizer mogao zavidati nazad:




Evo kako izgleda nakon sto je obavljen posao...




Cilj je bio da auto bude "ravan" po krovu.

« Zadnja izmjena: 06 Srpanj, 2011, 15:54:57 poslijepodne ed-gst »
Evidentirano

denister

  • Gost
Odg: Kako spustiti zadnju torzionsku osovinu
« Odgovori #1 : 06 Srpanj, 2011, 15:43:21 poslijepodne »

stavljeno pod "stiki" ;)
Evidentirano

r19

  • Gost
Odg: Kako spustiti zadnju torzionsku osovinu
« Odgovori #2 : 06 Srpanj, 2011, 15:49:41 poslijepodne »

 :nice to se traži  :D
Evidentirano

ibor

  • Gost
Odg: Kako spustiti zadnju torzionsku osovinu
« Odgovori #3 : 06 Srpanj, 2011, 21:34:55 poslijepodne »

jel se ovako radi i na r19 i jel treba mjenjat mortizere?
Evidentirano

r19

  • Gost
Odg: Kako spustiti zadnju torzionsku osovinu
« Odgovori #4 : 06 Srpanj, 2011, 22:06:58 poslijepodne »


da, identično, a amortizere možeš mjenjati jedino ako su loši :D
« Zadnja izmjena: 07 Srpanj, 2011, 04:15:23 prijepodne denister »
Evidentirano

Dado

  • Gost
Odg: Kako spustiti zadnju torzionsku osovinu
« Odgovori #5 : 08 Ožujak, 2012, 21:15:15 poslijepodne »

Da se nadovezem, treba koristiti bakrenu mast, ne obicnu jer se obicna zapece.
Evidentirano

zojka

  • Gost
Odg: Kako spustiti zadnju torzionsku osovinu
« Odgovori #6 : 05 Kolovoz, 2012, 10:11:34 prijepodne »

Pozdrav !! dali je isti postupak kod renault megane classic . 1997 god .  Hvala !
Evidentirano

laci

  • Gost
Odg: Kako spustiti zadnju torzionsku osovinu
« Odgovori #7 : 06 Kolovoz, 2012, 15:33:14 poslijepodne »

da!
Evidentirano

sandi1012

  • Gost
Odg: Kako spustiti zadnju torzionsku osovinu
« Odgovori #8 : 11 Listopad, 2012, 20:46:51 poslijepodne »

zna mozda neko,kod meganea 1998 godina,5 vratni model,treba most skidati?? jer mi se nekako cini da smeta prag da bi se torzija izvukla???
Evidentirano

ed-gst

  • Administrator
  • Forumski penzioner
  • *****
  • Offline Offline
  • Postova: 2096
Odg: Kako spustiti zadnju torzionsku osovinu
« Odgovori #9 : 11 Listopad, 2012, 22:27:50 poslijepodne »

najvjerojatnije bi se uspjelo samo da otpustis malo most,
makar gledo sam malo i kad razmislim,mozda bi se uspjelo i ovak,jer nema mjesta za izvuc komplet torziju
ali ima mjesta tocno koliko i treba
nemoj skidat most i to radit
jer neces nikad nac centar
nema sanse
Evidentirano

sandi1012

  • Gost
Odg: Kako spustiti zadnju torzionsku osovinu
« Odgovori #10 : 11 Listopad, 2012, 23:55:37 poslijepodne »

ima nekih 10 cm mjesta za izvuc sipku...e sad kolko kuzim(a ne kuzim puno :P) sipka ima zubce cca 5 cm sa svake strane...i to bi onda trebalo bit dovoljno izvuc tih 10 cm...( al me malo brine kak vratit sipku :O
Evidentirano

ed-gst

  • Administrator
  • Forumski penzioner
  • *****
  • Offline Offline
  • Postova: 2096
Odg: Kako spustiti zadnju torzionsku osovinu
« Odgovori #11 : 12 Listopad, 2012, 10:11:48 prijepodne »

tako je nema ni 5 cm,sipku vracas puno lakse nego je vadis,samo ti mora bit RAVNO
veci je problem kako izvadit torziju jer nema dovoljno mjesta za kljuc,gedor,maticu itd,a mozda ima :)
treba probat nis ne gubis,meni je prvi put trebalo sat vrmenea ,sad se napravi puno puno puno brze :)
Evidentirano

sandi1012

  • Gost
Odg: Kako spustiti zadnju torzionsku osovinu
« Odgovori #12 : 12 Listopad, 2012, 18:19:09 poslijepodne »

pomalo sam vec dosadan,al ***i ga...vec dugo planiram to napravit,a svaki "mehanicar" kojeg pitam,ima miljun razloga zasto ne dirati torziju....to je nemoguce,pa onda ti se razlete lezajevi i neznam kakve price ( opce nemam pojma o kakvim lezajevima pricaju ) e....i sad imam jos jedno pitanje? 8) kak namjestiti obje strane da se 100% isto spuste? razmisljao sam mozda umjesto amortizera nasrafati neke sipke s navojem,pa se skrate u odnosu na amortizer za onoliko koliko se auto zeli spustitit??neznam kak da objasnim,cudne su mi ideje :) mislim,nebi sipke zamjenile amortizere,nego bi samo posluzile za namjestanje jedne i druge strane na istu visinu  :D
Evidentirano

Dado

  • Gost
Odg: Kako spustiti zadnju torzionsku osovinu
« Odgovori #13 : 12 Listopad, 2012, 23:04:11 poslijepodne »

100% ravno nemozes dobiti jer ti je karoserija spigana tak i tak i auto ti nije iste visine lijevo i desno, izmjeris prije spustanja kako ti je gore objasnjeno i mozes ga bez problema spustiti jednako u milimetar lijevo i desno, drzi se vodica gore i nemres fulat
Evidentirano

ed-gst

  • Administrator
  • Forumski penzioner
  • *****
  • Offline Offline
  • Postova: 2096
Odg: Kako spustiti zadnju torzionsku osovinu
« Odgovori #14 : 12 Listopad, 2012, 23:29:02 poslijepodne »

kAK BI TI TO DADO ODRADIO AKO SPUSTIS MOST NA BETONU A  MISLIM DA NA MEGANU NEMA MJESTA ODRADIT POSO NA LICU MJESTA

NADALJE,STA AKO PODLOGA NIJE STO POSTO RAVNA,PO MENI TREBA MJERIT PREMA GORE A NE PREMA DOLJE
Evidentirano
 Str: [1] 2   Gore